Ett litet Bildregen minnsan.

Kollade just igenom min kamera och insåg hur många bilder jag har som jag har tagit och tänkt "detta ska jag blogga om!" så blir det inte av. Mest för att jag har det lite krångligt med att lägga in bilderna på min dator. Att få in dom är lite som att knäcka da vinci koden ska ni veta.

Så här kommer det. Allt på en gång. Enjoy! (som det stod på fröken Fahlanders kaffemugg)



Lilla knasbollen Johannes (mellersta killen. Men det borde ni veta vid det här laget)



Sötisen Elias. Oklart vad jag ville med den här bilden. Visa att han är söt kanske?



Johannes och Emanuel. Måste vara kanske.. Två veckor sedan eller mer. Hämtade dom på FIS och dom hittade en liten isbana där dom körde igång en isdans. Fina grejer.



En av noll bilder från helgen när Thess och Linda var här. En på Linda (här är vi påväg till Nordwest Zentrum för shopping)



..och en på Thess. Det var typ dom bilderna jag har (jag har två bilder på Carl philipp också när han rockar med sin älskade gitarr i någon slags maskeradgrej. Ovärt att visas. Tycker nog herr Fällgren)



Hemma hos Cp lyckades jag med ett konststycke. Värt att fotas tyckte jag.



Idag faktiskt. Helt otroligt. Jag och Elias kunde inte motstå det vackra vädret (vem kan när det är 15°, klarblå himmel och strålande sol?)



Sen blev det varmt så jag tog av mig skinnjackan. Det ni.



Blommorna blommar till och med (jo det är nog så att jag mest vill skryta över vårt fina väder med dessa bilder. for example sitter jag med fönstret öppet i mitt rum just nu. Observera tiden; 00.41. moahaha)



Jag ritade en hage som vi roade oss med ett tag. Elias var inte så duktig så han tröttnade rätt fort men jag hoppade på medans han ritade lejon på uppfarten. Oklart om han lyckades bättre med det.



Sen var det barntimmar och efter det plockade jag och Yvonne ur diskmaskinen (vi gjorde mer än så men det var det sista vi gjorde). Yvve var smart och tryckte fast handduken när hon skulle rengöra diskmaskinen. Nöjd tjej. Smart tjej.

Efter barntimmarna åt vi middag (eller jag åt. Och familjen såklart) sen gick vi ett varv i Huthpark (inte familjen. Jag och Yvonne) innan vi landade hemma hos mig och spelade skipbo. Noch einmal. Aber es ist doch toll!
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!