Helgen har varit. Spännande.

Middag på Rucola på Bergerstrasse och sedan förfest hemma hos Jessica blev det som bestämt i fredags. Jag har lyckats med bedriften att ta fyra bilder, varav två är, låt oss säga mer okej än dom andra. Oklart när jag blev så dålig på att ta kort. Kvällen avslutades på Living med massa (låt mig säga det en gång till så ni fattar; MASSA) fulla, svettiga studenter som slogs om att åtminstone få 10cm att dansa på. Det gick sådär. En efter en droppade alla av tills det fanns en tapper skara på 5 kvar. Jag, Jessica, Carl, Anna och Erika. Vi tog Kaiserstrasse till HBF och åt hamburgare tills U-bahn hem gick.


Jessica, Carl och Annie.

Sen var det lördag (Nordwestzentrum, Pizza hut och ett asgarv som heter duga. I'm still laughing. HAHAHA. As u can see) och nu är det söndag. Idag fyller Johannes år och vi ska alldeles gleich kila in till stan för att fira hans 8-årsdag med middag på Chicago meatpackers (underbart steakhouse). På förmiddagen har vi varit på gudstjänst med semmelfika som avslutnbing och senare ikväll är det bowling med några ur au pair ligan (alltför många bangar) och det är tur att jag är med annars skulle Yvonne leda dom till Atlantis.

Noch 3 tage
Angie

Comments
anna skrev 2010-03-08 @ 08:55:59

Haha, jag har också blivit totalt slö med bilderna på sistone. Uuuuh, är det där mina strumpbyxor månntro? Konstig begäran, men jag skulle vilja visa en kompis dem, kan du ladda upp bilden på FB också så den blir större och jag kan kopiera? :P

URL: http://heute.blogg.se/
anna skrev 2010-03-10 @ 11:38:29

PÅMINNELSE, plz ladda upp bild nr 2 på faaacebook eller skicka den i ett mail till mig ([email protected])

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!