I'll have so much more to say. I won't let you go away.

Jag har hört att om man vill ha en framgångsrik blogg ska man blogga minst tre gånger per dag. Oklart varför jag skulle vilja ha det, men jag tänkte att man kan ju ändå försöka blogga lite mer än en gång om dagen. Jag gillar när andra gör det (jodå, det var en liten men smidig pik) så varför inte börja själv?

Ja.

Det var, det jag tänkte säga.

hm.

Alltså, jag har inte tid att sitta här. Måste.. Klä på Elias. Och.
Borsta tänderna. Precis.
Mycket upptagen kvinna.

(som precis upptäckte att det inte är tiden till bloggning som är svår att få till utan vad tusan man ska skriva om tre gånger om dagen. Note to self; börja kolla nyheterna för att ha något att skriva om)




Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!