Jag fick ett brev från götet.

Jag älskar att få post!
Denna gång var det Jannie som stod för postandet.
Förutom brevet (jag älskar handskrivna brev, känns liksom mer personligt. Så blir man alldeles glad över att få se handstilen också) så hade hon stoppat ner ett "foto ala aahka" som föreställer mig, Maja och halva Emma Spånberg. Maja flyger som en hök på kortet och jag är mest söt. Jag blev iaf superglad. Jag saknar henne så, mitt lilla troll.



Nu ska vi äta och sen ska jag hoppa in i duschen (oklart varför ni skulle vilja veta sånt, kanske så ni blir försäkrade om att jag åtminstone håller mig ren här i Tyskland) och sen försöka få tag på cp. Oklart vad som sker ikväll nämligen, men något coolt ska vi väl komma på.
Angie

Comments
Maja skrev 2010-03-05 @ 09:23:45

va. jag eller någon annan maja som flyger som en hök.

URL: http://majarific.blogspot.com
Jannie skrev 2010-03-05 @ 15:59:26

ja miles, det är du som är höken i fråga. kankse inte det charmigaste kortet på dig. hök klär dig inte superbra.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!