Jag lovar, jag är egentligen brun.



Igår var tid för vila. Efter jobbet gick jag hem till Yvonne och tog turen förbi Forno d'oro där jag inhandlade en styck pizza och en styck pasta. Väl hemma hos Yvonne kollade vi på greys och när Y gick till jobbet för andra gången den dagen stannade jag och somnade.

Vi däckade både två i hennes säng (som förövrigt gick sönder. Obra om ni frågar mig. Oskönt att sova i en grop) och nu har hon återigen gått till jobbet. Jag hänger mig kvar, ska sätta på ett till avsnitt av greys och städa undan vår lilla matorgi från igår.

Och nej jag kan inte svara på vad jag egentligen gör uppe nu. Jag gissar på åldern, jag har inte kunnat sova längre än till 9.30 (och då ska ni veta att jag jublade) utan vaknar mellan 7-9 varje morgon. Oklart varför.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!