Just don't give up, please don't give in.

Idag körde jag och Elias Maja till flygplatsen. Sen var det direkt hem och äta lunch i kyrkan (barnen har springbreak så dom är hemma denna vecka). Jag fick hålla i fett liten bebis - nöjd Angie (Jagvillocksåhaenbebis. Bli inte rädd Yvonne. =P ) (jag luktar fortfarande bebis. Anledningen? Lite spya på bröstet bara. Inget att tala om)

Sen har vädret varit som en ping pong boll och gått från strålande sol och klarblå himmel till ösregn. Så efter två försök att gå utomhus en stund gav vi upp och spelade spel istället. Jag hann även dammsuga mitt rum, som efter helgens (läs; Fredagens) bravader såg ut som en sandlåda.

Vad vi har gjort i helgen? Vi gör så här, är det någon som Verkligen är intresserad så kommer jag att berätta. Tills att någon visar lite intresse så tänker jag vara tyst.




Comments
Tone skrev 2010-03-29 @ 17:46:15

Snacka om att tvinga folk ge kommentarer. Jag är intresserad utav bilder och ord vad ni två små söta människor har gjort. Så talk!
aajkohke J skrev 2010-03-29 @ 20:10:21

talk talk talk! give me pics:*
Åabpa skrev 2010-03-29 @ 20:47:15

Tell.



Och ja, som du ser så är det ingen fråga.

URL: http://frokensvart.blogspot.com/
tjidtjie skrev 2010-03-29 @ 21:43:42

Tror inte jag vill veta ;-) hihi! De var väll nå föräldraförbjudet eller så... fammah
Maja skrev 2010-03-30 @ 11:03:36

vad än angelica berättar så är det lång från sanningen. what happen in frankfurt stays in frankfurt. mohahah

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!