Lille Äpplet lite sjuk

Börjar känna mig sjuk. Sådär mysigt (*ironi*) förkyld man kan bli på våren. Sådär mysigt det blir när man är pollenallergiker samtidigt som en vanlig förkylning smyger sig på. Men räds icke mina vänner! Jag kurerar mig på bästa sätt med insmugglade halstabletter från Sverige som gör så hela huvet domnar bort (tack Linda!) till tyskt äckel-te som är svaret på alla mina problem (tack Cp!). Imorrn kommer Yvonne dra med sig sitt spanska insmugglade medicinlager och tillsammans med gör-så-jag-inte-blir-sjuk dropparna härifrån är jag frisk på nolltid.

Så i pyjamasbyxor, halsduk och raggsockor intar jag sängen med buller och brak (oklart vars det bullrar och brakar, är ju inte som att 250kg.s Angie ska lägga sig på träbritsen precis..) Te.et smakar bajs men boken är bra. Kommer snart vara tvungen att kränga en ny från mitt lilla bibliotek på Rebgärten. Oklart varför ni vill veta sånt här egentligen. Men är man uttråkad så blir inte inläggen helt intelligenta. Det är bara att stå ut mina vänner. (förresten skriver jag väl vad jag vill i min blogg. Där fick ni)(oklart varför ni skulle ens skulle vilja bestämma vad jag ska skriva. Ni läser ju ändå.)(visst gör ni?)

Förresten smakar inte te.et så mycket bajs längre. Tror jag har vant mig. Lite som med öl, eller kaffe för den delen.
Angie

Comments
maria skrev 2010-03-23 @ 22:23:49

Vaddå öl? Öl är ju FET Gott ju!

URL: http://thulesius.blogg.se/
madeleun skrev 2010-03-23 @ 23:54:19

krya på dig!
tjidtjie skrev 2010-03-24 @ 22:07:12

Krya på dig pigan! Mitt tips är SOVA. Å jag läser allt du skriver å vad du än skriver. <3 tjf

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!