So soll es sein, so kann es bleiben.

Ibland kan inlägg i offentliga bloggar bli kryptiska.
Inte idag.

Igår tog jag en powernap. Somnade 18.15, hade tänkt sova en halvtimme eller så men blev väckt kl 21.05 istället. Pratade lite med Izabella innan jag kollade på körslaget tillsammans med Jenny och Anders. Sen hade jag en aningens svårt att sova och drömde tillslut massor av mystiska drömmar.
Idag har jag dock varit relativt pigg. Lagade våfflor till lunch dagen till ära vilket var uppskattat av både mig och Elias. Satt utomhus och målade (19° hela dagen. Jees vad skönt ska jag säga er) tills barntimmarna började. Påskpyssel, lite städ och ihopplockande och sen hem för att äta middag. Runt 17.30 stack Jenny och Anders iväg och jag blev kvar med barnen (blev kvar å blev kvar. Jag barnvaktar ikväll helt enkelt. haha) Vi har hunnit med att spela lite badminton, läsa, spela spel och läsa lite mer. Nu ligger kidsen och Yvonne är pväg hit. Jag gissar på skipbo helt enkelt. Sen är torsdagen slut och imorrn är det finfredag som gäller. Sen kommer Maja (jag kommer att hämta dig uppklädd till tänderna med nyväska. Bara så du vet!) och helgen kickar igång. Det ska bli så kul att få hit mitt lilla M.

Ja, så enkelt och innehållsrikt var det. Jag är mest bara glad att jag är på bättringsvägen (och att väderprognoserna inför helgen ser mer och mer possitiva ut ju närmare helgen vi kommer. Jag lever på att dom är värdelösa på att förutspå vädret för Frankfurt just för att det ligger omringat av berg. Svårt att veta vilket väder det kommer vara nere i vår lilla gryta)
Angie

Comments
Maja skrev 2010-03-26 @ 14:25:26

åh nyväska. spännande. jag väntar mig en sval elegant sofistikerad A att möta mig. tänk väldigt rik uttråkad hemmafru som inte har något att göra förutom att shoppa manolos och chanelväskor...

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!