Teatertiden på Hbo var fin den.

Det här är mina forna estetvänner;



Malin, Sara W och Sara A.

Dom är grymt fina dom här tjejerna. Och som vi umgicks under gymnasietiden. Det var askul och jag saknar dom här tjejerna.

Jag kommer till Falun över studenten (för tydligen tar min lillebror studenten i år. Vi måste ha räknat fel någonstans. Inte får man väl ta studenten när man är 7 år? väl?) och då hoppas jag att jag har massa gamla klasskamrater i närheten. Så vi kan ses och fika och skratta och (först och främst) uppdatera varandra om våra liv. Jag vet tex att Malin bor i egen lgnht i Borlänge. Sara W bor och jobbar i sthlm och är lycklig med sin Hakim. Sara A har flyttat till Skellefteå med sin kärlek.. Jag vill höra allt!

Saknar er tjejer.
Angie

Comments
Maja skrev 2010-03-18 @ 18:53:57

jag hoppas din bror tar studenten runt den 4 juni..

URL: http://majarific.blogspot.com
saraA skrev 2010-03-20 @ 16:14:29

åååhh jaaa :D saknar dig suuperdupermkt, och jag är sjukt nyfiken på...typ allt! Klart vi ska ses! PUSS

URL: http://adamzzon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!