A try to a normal update.


Saknar dig redan älskade storasyster (som är liten)

Efter en underbar vecka i Sveg (jodå, det kan visst vara underbart i surSveg också) så är jag nu tillbaka i Falun. Blir här hela helgen ända tills på tisdagkväll då det rä dags att åka till Härjedalen igen.
Jag är rastlös i hela kroppen och vet inte vad jag ska göra. Men vi har ätit god mat och spelat Skip bo åtminstone. Imorrn ska jag träffa några gamla klassisar innan Marika ska dansa för oss.
På en dansuppvisning, inte själv hemma i vardagsrummet.

I'd rather be anything but ordinary please.

Jag längtar hem till Frankfurt. Det är jobbigt.
Det mesta faktiskt.

Comments
silje skrev 2010-05-09 @ 20:39:52

vad fina ni är tillsammans. längtar efter dig nu angelica. <3

URL: http://gerdochjag.blogg.se/
Åabpa skrev 2010-05-09 @ 20:51:39

Jag saknar dig redan Åabpa! Det berkar inte finnas någon gräns för jobbigheter just nu, men tillsammans är vi starka och vi kommer klara det! Eahtsam datnem!

URL: http://frokensvart.blogspot.com
Linnie skrev 2010-05-10 @ 00:20:36

Älskar dig. Oerhört mycket.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!