Memories

Julen 2009.
Jag var på "släktträff" på Skoogs i Funäs. Hamnade sedan hos Ljungbergs för förfest innan vi skulle på Eriksgårn. Vi hade full sms-kontakt hela kvällen och jag minns att jag tjatade konstant att du och Silje skulle släpa era arslen ner på byn och festa med oss. Förresten hade du börjat sms.a mig redan när jag satt på tåget påväg hem några dagar tidigare. Jag minns att jag blev så glad när första sms.et jag fick på svensk mark var från dig.
I alla fall så kom ni ner på byn tillslut. En full Jonas och en nykter Silje. Sedan brakade det iväg och vi dansade hela natten på Eriksgårn innan vi gick genom fornminnes för att möta tjidtjie som kom och hämtade oss. Du försökte hjälpa mig att få stanna och sova på byn, och du var ihärdig! Det slutade med att vi åkte i en full bil hem till Mittådalen. Vi var fullare än bilen och där och då bestämde vi att du skulle bli goffor till mitt första barn, det var inte mer än rätt tyckte vi! Så fort vi släppt av dig fick jag ett sms;
"Hälsa Maddis att hon är världens bästa fadder-tjidtjie. Om jag fixar skjuts ner imorrn så kör vi igen, lova!"
Jag lovar Jonas, ringer du mig så kör vi igen.
Alltid. Jag gör allt för dig.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!