we'll stay forever this way

Is it enough to love, is it enough to breath.

Det blir inte lättare.
Tårarna tar slut, man tror inte det, men det känns som att jag inte har några tårar kvar nu.
Nu finns bara tomhet.
Tomhet inför vad som hänt, vad som kommer och för hur allt kommer att bli.

Men jag har fina vänner. Som får mig att skratta när jag egentligen bara vill lägga mig under ett täcke. Marinchen som ska skaffa mig ett litet metalbarn, med långt hår. Marre som får mig att skratta högt för mig själv (och sakna mitt liv ännu mer). Silje som alltid är där, förstår allt och lite till och är världens bästa vän. Yvonne som saknar mig, Jossan som jag fick prata med igår. 
TACK alla som har hört av sig dom här dagarna. Allihopa. Ett enda litet ord gör så mycket och ger så mycket styrka. Tacktacktack för ert stöd, för att ni visar att ni finns här för mig. För det är så viktigt just nu. Jag älskar er alla.

Comments
seasa skrev 2010-05-07 @ 09:37:44

Hej lillgumman! Jannie visade mig hur jag skulle hitta dig på nätet. Hoppas jag fixar tekniken nu då bara. Jag tänker på dig ska du veta. Dig och de dina. Hoppas att du mår bra efter uppsala. Jag har inte hunnit läsa så mycket vad du skriver men vad skönt att du hittat ett sätt att skriva av dig.

Vi hörs. Mängder med kramar från seasa.
Maria skrev 2010-05-07 @ 09:54:45

PUSSPUSSPUSS på dig! <3

URL: http://thulesius.blogg.se/
tjidtjie skrev 2010-05-07 @ 10:57:33

Eatsam datnem <3

URL: http://renhuvud.blogg.se/
silje skrev 2010-05-10 @ 00:58:15

<3

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!