En dag, så räddade jag världen.



I really did!

Nu ska jag gå på luciaövning. Hade planer på att städa mitt rum (har gjort en Jannie och rensat ut hela garderoben, därför ligger allt nu istället. På golvet.) men jag somnade helt sonika efter middagen.
Det är November och jag kommer vara trött tills Lucia är över.
men det är roligt. Och varje dag tar mig närmare den 21.a December.
Det gillas, skarpt.
Och ja, jag har insett att bilder inte varit min starka sida den senaste tiden. Men jag hyser en liten ovilja jämtemot (jo se vilka ord man svänger sig med här i Tysklandet) internet nu för tiden.
Därför ska jag senare sätta mig och skriva ett brev till min lilla seasa som skickat ett paket med diverse ting i. Oh så glad jag blev. Nästan "nu-grinar-jag-snart-så-fint-det-var" - glad. Sen ska jag försöka minnas att bastla ett kort till lille far.

Comments
aajkohke J skrev 2010-11-10 @ 22:14:01


aajkohke J skrev 2010-11-10 @ 22:15:16

jaaa... som du ser så glömde jag att skicka texten. gör om, gör rätt.



nåväl, vi har nog världens bästa seasa. I must say.

och visst äre skönt att få slänga allt skräp som man ändå inte använder:)
tjidtjie skrev 2010-11-12 @ 15:47:04

Jag har oxå saker över hela golvet...över alla golv utom i marikas nya garderob och hennes nya rum. Men de blir bra när de e klart. fammah

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!