In some wierd way, I had the most awesome Saturday. Lilla is-sessan bin ich.

Det är inte vinter här. Inte än. Jag fyller år om (oklart om hur många dagar) och idag har det varit sol och 18° varmt. HELT sjukt, men härligt som tusan.

Igår vaknade jag runt 10. Träffade Carl philipp på stan kl 11 och åkte tillsammans till Eissporthalle. Där kollade vi på när Gloria m.fl. stylade omkring på skridskor innan vi åkte ner på stan igen. Försökte finna oss ett frukostställe men gick omkring i ovisshet för länge och plötsligt fick det bli lunch. Cp bjöd på flammkuchen på Helium där vi blev sittande ett tag. Shoppade sedan ett par nya skor till cp (han shoppade - jag kollade på) innan vi spontan-hälsade-på hemma hos Annika, Lulu och Lisa. Dom två förstnämnda var hemma och vi blev kvar en timme innan jag fick hetsa hem för att hinna duscha och ta en powernap innan det var dags att ta bilen till Friedrichsdorf. barnvaktade hela kvällen åt tre små fina pojkar (som såg likadana ut. Inte jättelätt att veta vem som var vem) och åkte sedan ner på stan. Plockade upp Caroline och Yvonne och försökte sedan ta oss fram till Sachsen. Det gick.. helt okej. Att hitta en parkeringsplats var svårare dock. Drog en fickparkering utanför O'dwyers där det var knökfullt. Gick till Sams, drack Cola och skrattade ihjäl mig en aning. Fann en söt bartender som var halvsvensk och körde sedan hem oss alla tre (inte bartendern. Jag, Yvonne och Caroline. Och det var jag som körde. Inte bartendern.) till våra respektive hem.

Idag har jag jobbat på förmiddagen och sedan på kvällen igen (så nu kan vi dricka öl till helgen Matelen! ;) Kom i princip just hem och ska läsa lite i en hemlig bok (alltså den är inte hemlig för världen, mest bara hemlig för att jag vägrar berätta vilken det är. Pinsamt skulle det bli då) innan jag däckar.

För nu för tiden somnar jag så fort jag sätter mig ner.
Jag har förvandlats till min far.
(som jag älskar lite extra mycket just idag. <3)

Comments
Malin skrev 2010-11-17 @ 10:35:41

Heeej love! Gosh va länge sen jag slängde in en kommentar här, smisk skulle jag ha :) saknar dig så mkt fina vän, är underbart o läsa att trivs så bra där borta men nog vill att du slutar upp med dom där Tysklands dumheterna snart hehe..

Jo jag undrar en grej, hur får du till den där signaturen längst ner på dina inlägg "angie"?? :) lite nyfiken :)

Älskar dig! Puss

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!