Jag ska bekänna en sak jag skäms otroligt mycket för;

Idag läste jag ut den sista Harry Potter boken.
För första gången.
Jag skäms så mycket att jag inte har ord.
Hur har jag som äger alla böcker och har läst dom flera gånger, på både svenska, tyska och engelska, lyckats oläsa den allra sista boken?

Jag har inget att säga till mitt försvar. Fy på mig.
Fy.
Fy vad bra den var.
Fy så jag grät.

Nu ska jag bara se till att se filmen.
När jag och Yvvis får tillbaka våra liv (framåt Januari där ungefär)

Så jag passar på att sova nu, medans jag har tid. Pusschen

Comments
Maja skrev 2010-11-24 @ 11:51:30

va! jag är chockad, menar du att du inte läst den fast den typ varit ute i 3 år..att du kunnat hållit dig..så vad tyckte du. den är jäkligt bra, och slutet blev väl bra ändå.

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!