Langweilig

Blogg-o-lust hab' ich.
Men enbart för tjidtjies skull kan jag säga att jag har det fint. Madde har kommit (igår), imorgon kommer basartransporten, jag har fortfarande ont i fingrarna och ska till en läkare nästa vecka. Ska på fredag iväg på jobb som innebär att prata med en grej i en bil (mkt luddigt, jag vet. Men även mkt bra betalt..)  
På fredag ska vi även fira mig. Att jag fyller år.
Vi får se vad vi ska göra.
Jag är iaf glad att Madde är här.
och nu ska jag istället ringa tjidtjie. hihio.

(Malin, ang mitt "Angie" så är det inte jag utan lillasyster som fixat det åt mig. Fråga henne vettja!)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!