The Lance o co at Nachtleben (good så in i min hatt)

Kom just hem från Nachtleben. Har varit och kikat på tre svenska band (Betty, Map Of Moscow och The Lance). Dom var alla hur bra som helst och jag hade det jättekul. Höjdpunkten var nog att träffa Olle och att sen få prata med Linn. Tyvärr fick jag panik inom mig när vi skulle gå. Jag kom nämligen helt plötsligt på hur mycket jag saknar Linn och Dalarna. Men det var riktigt roligt att träffa killarna, och bra musik slår aldrig fel (übermkt folk var det väl inte, och jo, jag drog dit hälften av dom som betalade in sig..) Men en rolig kväll var det, och som jag sa, riktigt bra musik! Dock är jag besviken över att dom var tvungna att åka tillbaka till Mannheim på en gång efter konserten, men Olle var ju tvungen att gå upp tidigt, äta müsli och jogga 5 mil (minst!), så det kan man ju förstå..

Bilder och videor kommer iaf senare.
Nu ska jag väcka Maria och säga att jag tycker om henne.
(och om någon vill betala en biljett Frankfurt-Falun till mig över nyår så kommer jag inte tacka nej. JAG SAKNAR FASIKEN LÄNN ASMYCKET!!)

- men man kan ju se det så här. jag bor ju inte i Afrika och bär en liter vatten på huvuet."
Maria om världens orättvisor.

Comments
Jessica skrev 2010-11-08 @ 21:51:35

Fina fina Angie, fy vad kul att se dig igen, kändes ändå inte som tillräckligt eller? Jag hade lätt kunnat ta en fikastafett på Starbucks med open end, du, jag och Ivon! Kan vi hinna med det nångång i framtiden tror du? Jag saknar dig redan, och imorgon ska jag knåpa ihop en lista med jobbsökartips till dig! Okej? Ta hand om dig, puss!

URL: http://nogg.se/jesssica

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!