Överraskningsfest for the win!

Innan jag hamnar helt efter (och för att Caroline vill ha ett blogginlägg) så tänkte jag berätta hur mitt födelsedagsfirande blev.

Fredagen den 19.de Nov. fick jag ett brev av Madeleine, Yvonne, Izabella och Caroline. Jag skulle infinna mig på Mendelsohnstrasse (där Izabella bor) kl 16.00. När jag kom dit så sjöng tjejerna för mig och tryckte ett glas sekt i min hand. Dom hade pyntat med ballonger och bakat en cheescake (som var hur god som helst!) och sedan blev det mer sekt (för er som inte vet vad det är, så är det typ mousserande vin, väldigt vanligt här i Tyskland) och lite twister och tjejsnack innan vi drog ner på stan. Jag blev bjuden på middag på Café Hauptwache (där även Jessica, Carl philipp och Gloria slöt upp) och efter det drog vi till Sachsenhausen. Träffade WG-killarna och fick en present (en flaska vodka) och sedan var partyt i full gång. Jag hade verkligen en helt OTROLIGT rolig dag/kväll/natt och är så glad att jag har så fina vänner. TACK tjejer, för att jag för första gången inte behövde planera min födelsedag själv. Tack för världens bästa överraskningsfest! Hab' euch alle ganz doll lieb. <3

Jag har inte en enda bild från kvällen (eller okej, på min mobil finns det en skitdålig, mörk bild på partyhatten jag bar med mig hela tiden. Ovärd att visas) men tjejerna fotograferade lite, så förhoppningsvis kommer det upp bilder jag kan dela med mig av senare.

Comments
Caroline skrev 2010-11-24 @ 20:42:26

Bra där Angie!!

Varför gav inte jag er mina bilder, har ju ett x antal... haha..

Ja 4 flaskor sekt o 5 partybrudar är igång ;)

Saknar dig massa redan!!

Pussssss <3

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!