'couse things will never be the same

Efter att ha lagt lille L igår (det gick hur bra som helst. Vi är ett bra team han och jag!) så spenderade jag större delen av kvällen med att kolla igenom hela första säsongen av solsidan. Jo, gillart. Runt 01.30 satt jag i en taxi mot zoo. Hittade café Müller utan problem och kramades med Annika och Marie innan jag fick annat sällskap. =) Måste bara säga att jag hade en helt otroligt rolig natt (jag tog första U-bahn hem och var alltså hemma 04.30). Det var längesen jag skrattade så mycket och mådde så bra. Cp var också där såklart. Och keks, Moritz, Luise, Lisa.. Ja u name it. Enbart fina människor helt enkelt (och café Müller var inte på långa vägar så läskigt som knast. haha)

Nu virrar jag bara.
Nu - familjegudstjänst med lunch innan familjen drar till Sverige för en veckas semester.

Och det gör ingenting att jag blir kvar här.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!