Fin-söndag. You gotta love it.

Efter en fin lördag/söndagmorgon så väntade en lika fin söndag.
Upp och åt långfrukost med mina pojkar innan vi fick kamma oss och traska till kyrkan för familjegudstjänst (och man får muta barn med godis. I've heard..) Lunch i kyrkan och sedan drog familjen Byström mot sverige medans jag och Yvonne fick hjälp av tre fjärdedelar av familjen Emmerich att städa undan efter kalaset. Sedan blev det dags för stan. En matbit (fult ord. haha) på Zimt und Koriander och sedan var det minnsan open Sunday så vi kikade i lite affärer. Jag fick tag i en topp som jag råkade ta fel storlek i så jag ska byta den imorrn (alla tyckte nu den meningen var den mest spännande i hela inlägget).

Sen var det så fint väder så vi dog.
Sen levde vi upp igen och köpte glass och satt vid Main.
Innan vi kikade in i Domen.
Åkte hem
hyrde film
Slut på fin-söndag.



Lill-orgeln inne i Dom.



Jag och min finis <3



Jag.. Det var ljust okej!



Glass vid Main.
Fast det där är en kyrka, ingen glass.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!