It's so fluffy I'm gonna die!!!!

Nu har Johan åkt.
Och Caroline åker imorgon.
Jag hyser lite agg mot internet, men jag skriver en kortis för dom där hemma som undrar om jag lever när jag inte uppdaterat på ett tag. =) (jag har förstått att jag har en tjidtjie som alltid läser och vill veta hur jag mår, och en aehtjie som gör det samma. Föräldrar ska man hålla sig väl med, speciellt när det börjar närma sig födelsedag.. hihi)

Så idag har jag jobbat, handen börjar bli mycket bättre och jag kunde städa allt förutom skura. Moppen var för tung för min lilla svaga hand helt enkelt. Efter pojkarna hade hämtats så åkte jag, Johan och Yvonne ner på stan. Jag hann köpa en bh (50% på Calvin Klein, gillas) innan Izabella och Caroline slöt upp med oss. Billiga hårvårdsprodukter och en sväng på DM innan vi åt middag tillsammans på Zimt und Koriander. Sedan följde jag, Y och C med Johan ut till flughafen och vinkade av honom. Men inte var kvällen slut där inte. En kaffe på starbucks och en massa prat och planerande om vårat framitida WG (Wohngemeinschaft betyder det tjidtjie. Kollektiv på svenska) som vi ska fixa upp lagom till nästa sommar (mer om det sedan kanske, för nu kan det finnas vissa som blir lite upprörda. Men jag tror dom flesta redan räknat ut att jag inte är påväg tillbaka till Sverige riktigt än.. ;P ). Sedan spenderade vi två timmar till att leta efter Cam, men hittade honom inte utan åt pommes på donken och snodde servetter till det framtida hushållet innan vi åkte hem.

Alltså, jag måste börja skriva oftare, det är jobbigt att hetsa fram en skrift såhär. Speciellt när jag inser att jag glömt att berätta om mina WG-planer och att jag ska försöka hitta Nanny-jobb här. Om jag nu inte kommer på vad jag vill plugga, då flyttar jag till Sverige. Förmodligen.
Men just nu är det planer på WG och jobb här.
Fast mycket hinner ju hända på 9 månader.
(tex hinner en bebis födas)
(fast jag ska inte föda någon bebis)
(iaf inte den närmsta tiden)
(tare lugnt, jag är inte gravid)
(jeez alltså..)

Comments
aahka skrev 2010-10-27 @ 10:33:15

Hej

Jag är också inn och kollar varje dag

Famma Aahka
Johannes skrev 2010-10-27 @ 23:02:52

Hahaha, en bebis hinner du ju med, haha.

Men kul, du får beraääta lite mer om planerna här framöver! Lycka till med allt iaf. Jag läser här ofta också:)

URL: http://bergqvizt.blogspot.com.
tjidtjie skrev 2010-10-28 @ 00:33:06

:-D Skönt att höra av dig...och nej jag räknar inte med ngt när de gäller dig ;-) Men skönt att läsa om dig å om att du blivit bättre i handen. Eahtsam datnem.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!