Att få eller icke få, det är frågan.

Har just slutat jobba och funderade på att jag gärna ville träffa någon.
Yvonne är ju på dejt, så henne fick jag räkna bort.
Ringde cp, men han är en upptagen man och jag hade ju inte bokat tid. Fick en tid på tisdag dock (väntetiden var inte alltför lång) och jag slapp gå genom PT (Pappa Thor. Red. Anm.) så jag är rätt nöjd med resultatet av mitt telefonsamtal (sen att han stod inne på en toalett när han svarade i telefonen är en annan sak)

Så jag fick ingenting ikväll. Förutom två pumpor av en rumän, och det skall icke föraktas.

Comments
Maja skrev 2010-09-19 @ 21:34:09

haha, men du borde ju se det lite positivt. han svarade medan han av satt på toa. det betyder att du är viktigt, varför annars skulle han svara på tjottan.

URL: http://majarific.blogspot.com
Din sambo skrev 2010-09-19 @ 23:50:14

Ville bara säga dig kära sambo, att det passar bra om du träffar herr Fällgren på tisdag eftersom jag förhoppningsvis ska på dejt även då :) Glöm inte att vi ev kommer att jobba på tjejkväll då, men som det ser ut i nuläget inte. Bis morgen schatzi!

URL: http://yvonnees.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!