Bara för att han saknade mig

I fredags ringde min far mig kl 07.30.
Vem ringer sin 21-åriga dotter en sådan okristlig tid undrade jag.
"- eh, jag?"

Ja tydligen.

Jag SKA bättra mig, men hela helgen har varit fullproppad och jag har enbart varit hemma för att duscha och byta kläder. Idag har jag jobbat hela dagen och kom hem för ungefär en timme sedan. Därför tänker jag inte blogga något just nu. För jag ska lägga mig och läsa, och tänka på hur gött det är.
Förresten var jag barnvakt åt en jättefin liten 7-månaders pojke idag. Det gick kanon, jag är ju en naturbegåvning jag alltså.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!