Bara några bilder

Ibland använder jag kameran på min mobil.
Ibland gör jag det (läs; oftast) för att jag aldrig orkar ladda min kamera och ta den med mig. Ibland blir bilderna jättebra, ibland blir dom så dåliga att jag vill gråta. Men det blir åtminstone något, och min tanke är väl att använda dom i mina inlägg.
Så blir det sällan. Men här är fyra bilder jag glömt jag tagit. Kanske kan roa någon, eller mig om några år.



Elias efter sin första dag i skolan med sin Schultüte. Mycket stolt 6-åring (även mycket mycket söt)



En dag var jag barnvakt åt två F i Oberursel. Där har dom en rolig staty. Jag tror den ska föreställa en ekorre. Måste säga att jag, personligen, tycker att dom har misslyckats.



En kväll hemma hos Carl philipp. Inget mer.



Världens sötaste Elias i väntan på sina bröder på skolan.

Comments
Carl skrev 2010-09-29 @ 19:25:09

Oooh den underbara penis statyn i Oberursel, känns som en gammal vän till mig!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!