'couse even when I dream of you (your not even there)

Jag är så trött Jonas. Du håller mig vaken, och gör du inte det så stör du mina drömmar. Du är inte där, men jag vet att det är pga dig som det blir såhär. Pga dig som jag drömmer en massa konstigt och vaknar helt slut med huvudvärk och ont i kroppen. Jag vet att du inte ville detta, men samtidigt blir jag så arg eftersom du visste att det skulle bli såhär. Att vi som blir lämnade kvar, vi som älskar dig, kommer må dåligt och ha svårt att hitta tillbaka till vardagen. För mitt liv finns i två delar nu. Ett före och ett efter. Jag tänker inte ljuga och säga att allt är dåligt nu, utan jag har fina stunder. Jag har roligt, och jag har människor runtom mig som får mig att skratta och må bra. Idag när jag såg att Natta var inloggad på msn tänkte jag inte skriva något. Jag menar, hon finns ju alltid där. Men så tänkte jag tillbaka på alla gånger jag tänkt det samma när jag såg dig inloggad på msn. Du fanns alltid där, alltså skrev jag sällan till dig. Som jag ångrar det nu. Alltså var jag bara tvungen att skriva till Natta. Fråga hur hon har det och säga att jag tycker väldigt mycket om henne. Min lillasyster. På samma sätt som du var min lillebror.
Så älskade lillebror, jag hoppas du ser vad jag skriver och vet att det gör ont i mig. Att jag älskar dig så mycket att jag inte vet hur jag ska hantera det. Just nu orkar jag inte ens prata om det, kanske är det just det jag behöver, men just nu orkar jag inte. Kanske att jag en dag tar tag i det (och jag vet att jag har människor som kan lyssna. Som kan det där) men just nu vill jag bara vara tyst. Vill bara försöka att sova, och ta mig igenom dagarna.
För jag trodde aldrig, att en dag utan dig på jorden kunde vara så tung.
Det finns inga ord, men jag kan försöka få dig att förstå hur jag känner genom att säga dom tre orden som betyder mest av allt:
Jag älskar dig.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!