Deutschland, Deutschland über alles <3

I tisdags fyllde Annika 21 år och vi ville såklart fira detta. Jag, Leona och Yvonne hittade till detta "Knast" dit vi skulle och fick som tur var syn på Kilian så vi förstod att vi var rätt. För helt säkra var vi inte när vi stod utanför ett gammalt fängelse, mitt inne i stan, med fler konstiga människor än jag någonsin sett samlade. Efter en halvvtimmes väntan (punktlighet är inte riktigt Annikas grej) så kom Marie med sin vän Krystian och efter ännu en stunds väntan entrade vi byggnaden. En sak säåger jag bara, dit går jag (förmodligen) inte igen. Det kändes lite som en studentkorridorfest (en sunkig studentkorridor. Fängelsekorridorfest?) med massor av rum, inredda (eller inte) i olika stilar. Man fick ta med sig egen dricka, mne kunde även köpa öl och äpler en trappa ner (där dans.. golv är väl att ta i men dansrummet, fanns). Vi visste inte vars vi skulle ta vägen utan fick tag i en varsin öl som vi sedan inte hann dricka upp innan vi gick ut igen. Väl utanför hittade vi både Annika, Cameron, Carl philipp och massa fler vänner. Vi blev glada tjejer och jag hade en mycket, mycket rolig kväll. Jag hade helt enkelt glömt bort hur mycket jag tycker om mina tyska vänner. Hur roliga, trevliga och fina dom är. Men nu är jag påminnd, och jag har fortfarande ont i magen efter alla skrattattacker jag hade den kvällen.



Krystian och Marie



Söta Marie och Cam



Kilian med födelsedagsbarnet Annika (Anniken Skywalker)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!