En liten bild och en måndag

Tänkte (nu när jag fann min kamera) lägga upp lite bilder från den senaste tiden, men såklart dör batteriet när jag laddar upp bilderna så jag hann bara få över en till datorn. Den är dock fin, på fina vänner.


Kamilla och Yvonne

Dagen finns det inte speciellt mycket att berätta om. Så det blir inget sådant inlägg idag.
Så vad ska man säga.
  • Jag är lite rädd för Sverige efter idag.
  • att fundera på framtiden skapar ångest (och lite längtan)
  • tysk gramatik är as-svårt
  • hur ska man veta vad man borde och inte borde göra?
Nu ska jag vänta på att klockan blir lite mer än 21 så jag kan gå och lägga mig. Vad har hänt? Tant-Angie intar stan.

Comments
Muahra skrev 2010-09-20 @ 21:07:03

Ja, skrämmande är det efter gårdagen. Och jag tycker du gör rätt som lägger dig tidigt idag då kan du vara uppe längre en annan dag. ♥

URL: http://cadjus.blogspot.com
Marialainen skrev 2010-09-21 @ 13:55:23

Ich liebe dich schatzilainen <3

URL: http://thulesius.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!