Frankfurt fortsätter leverera

Jag lever.
Om någon har undrat.
Och ja, självklart var vi på karaoke i torsdags. Vilket var lika roligt (om inte liite roligare denna torsdag) som vanligt. Vi hade med oss Yvonnes syster Emelena (eller Anneli, u pick) och hennes kompis Vera + våra tyska vänner, och en sådan kväll kan omöjligt misslyckas. Jag vaknade glad på fredagen åtminstone.

Jag vägrar skriva något om gårdagen för det var för bra. Ska skriva lite mer om den när jag har sladden till in mobil och kan slänga in en dålig bild och lika dålig video. Men en sak kan jag säga innan jag stänger ner och gör mig iordning för ännu en kväll i Frankfurt.

Johnossi ROCKED! (och jag är litelite kär i dom)

Comments
Johannes skrev 2010-09-26 @ 10:38:27

Men åh, var du på Johnossi?:) De är skitbra, lite avundsjuk nu..

URL: http://bergqvizt.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!