FreitagÄRdetinte utan Donnerstag (man blir ju mer dagvill än tanterna på solängsgården här nere i Tyskland)

En fett effektiv dag (och ja, det är okej att säga fett här i Tyskland om man är utlandssvensk) helt enkelt. Städat prästgården, handlat med Yvonne (vi har förmodligen något slags rekord på att handla snabbt) och sedan har jag coh hon haft barntimmar i kyrkan. Vi är ju så effektiva så jag blir rädd ibland. Hem, bytte om i ilfart (så jag är inte helt säker på vad jag har på mig men nu är det försent att göra något åt det), åkte och handlade och sitter nu hemma hos Yvonne. Jag är i princip färdigsminkad och Yvvis är iväg och hämtar sin syster Anneli (även kallad Emelena) och Annelis kompis som kommer från svea rika idag. Jag har fått som uppgift att laga mat tills dom kommer hem. Ingen jätesvår uppgift då vi valt att äta tacos.
Utan köttfärs (min vän är ju vegetarian u know)
Så jag lär ju knappast kunna misslyckas so to speak.

Ja sen kan ni ju lista ut resten av kvällen själva.
Vad?
Ni har ingen aning?
Heregud läser ni det jag skriver eller vad gör ni när ni är inne här?!
Jeez alltså.

Comments
Maja skrev 2010-09-23 @ 20:36:46

OD och sachsenhausen biatch. the frankfurt way

URL: http://majarific.blogspot.com
Jenny skrev 2010-09-23 @ 23:29:55

Du glömde att du skjutsade mig till flygplasten oxå.
tjidtjie skrev 2010-09-23 @ 23:42:13

Jag vet!!! ...eller, karaoke tror iaf jag... fammah mov gieries maana <3
onne <3 skrev 2010-09-25 @ 17:32:31

haha xD ja kan va rätt.. kinkey ;) hehe.. och jo, ja gillar sjölooken ;) men nu är de så att jag saknar min syster!!! GAAH kan de va så svårt att förstå.. KOM HEM FFS!<3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!