Hemma på en torsdag? Vadfalls!

Jag tror bestämt jag börjar bli stor (man är ju inte 18 längre).
Dagen har gått som smort, och jag har fått helg. Eftersom det vankas utgång imorgon så orkar jag verkligen inte ta mig ut ikväll. Har kollat lite på idol med Jenny och Anders och sitter nu i sängen med datorn i knäet (inte inuti mitt knä men.. ja ni fattar). Lyssnar på musik och chattar, det är inte helt fel kvällsnöje det heller. Ska snart lägga mig och läsa min bok jag håller på med. Der Wünschzettel heter den och den är faktiskt riktigt bra. Så bra att jag längtar efter att läsa den, fastän den är på tyska.

Ja ni, ett litet tant-inlägg.
"på vad för vis? VADFALLS, är jag 90 bast eller?!"
Nu har hon bokat biljetter, min Maria. <3

Comments
Maria skrev 2010-09-11 @ 13:53:45

Jag freuar mig!!!!!

:D

Puss

URL: http://thulesius.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!