How do I live without you. I want to know. How do I breath without you. How will I ever, ever survive.

Jenny (som är fett söt) förbarmade sig över mig ikväll och skickade iväg mig för att hyra en film. (kul det lät. "förbarmade sig och skickade iväg mig. haha. Menar mer att hon förbarmade sig och såg en film med mig ikväll) Det blev Confessions of a Shopoholic. Jag har läst alla tre (visst är dom tre?) böckerna och dom var bra, filmen var också bra. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Försöka att sova den här natten. Det har inte funkat så bra dom senaste nätterna och jag väntar på en förändring. någonting som får mig att förstå. Förstå att du aldrig kommer tillbaka till oss. Jag går igenom en arg period just nu. Jag är arg för alla du lämnat kvar. För hur svårt du gör det för oss. För att du inte längre finns där för min lillasyster, VÅR lillasyster. Hon som såg upp till dig, var din bästa vän. Jag blir så.. arg. För jag kan inget göra. Ingenting som får hennes smärta att bli mindre. Men imorgon är det tisdag och jag ska vara barnvakt åt K och O. (hihi. KO) Sen är det onsdag och sen ska jag börja vänta.
På åtminstone NÅGON slags förändring.
För kom igen, om inte JAG förtjänar det, gör ingen.
Och det är fasiken dagens sanning.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!