if only

Igår efter jobbet åkte jag ner på stan för att kolla på bio med Malin + två till. Vi tog ett glas vin på ALEX innan vi traskade in i biomörkret. Vi såg filmen Eat, Pray, Love med Julia Roberts (och det tog mig hela filmen att förstå vem som spelade svenskan i filmen. TUVA NOVOTNY!) Filmen var riktigt bra. En sådan där fin, feel good film som var mycket tänkvärd. Se den, om ni är beredda på att börja fundera på vad ni zum teufel gör med ert liv. Eller se den bara för att Julia Roberts är en av dom bästa skådespelerskorna på vår jord.

På bussen hem träffade jag Marie. Eller träffade och träffade, hon hoppade av bussen när jag skulle på den så vi hann inte utbyta många ord. Förutom att jag kommer på lördag (iiiiiiiihichfreuemich)

Nu ska jag städa. herewego

Comments
Sara skrev 2010-09-30 @ 16:03:23

Behöver också städa, men jag orkar inte :)

URL: http://saraa96.wordpress.com
emilia skrev 2010-09-30 @ 16:18:14

den skulle jag gärna vilja se, vad gör du i tyskland?

URL: http://espot.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!