Lite smått och gott (och det regnar så man tror det är höst och jag vill nästan sätta på mig mina stövlar)

Halva veckan avklarad, vilket betyder att jag har en jobbdag kvar innan jag får helg. =)
Idag var det frukostklubben i kyrkan, vilket betyder frukostbuffé och trevligt sällskap sådär på morgonkvisten. Mycket gemytligt. Sedan har jag dammat och städat (sista gången jag plockar upp pärlor från barntimmerumsgolvet alltså) innan jag hämtade Elias och Johannes på FIS (Emanuel är sjuk idag). Det spöregnade och jag hade (självklart) glömt paraplyet, så blöt blev jag.

Ikväll ska jag dricka drinkar med mina fina vänner Iza och Yvvis.

Och aahka; Jag har fått paketet idag, så det kom fram. =) TACK för att du skickade kläderna. Och la ner en tidning och chokladkaka. ;) Eahtsam datnem!

Comments
Gommor skrev 2010-09-08 @ 20:51:08



Hon är bara för bra din aahka :), å för att inte prata om ajja! Gôtt att ha dom så nära när jag behöver tv, sällskap, vin, mat, skruvmejsel mm mm. Frågan är när dom börjar tröttna på mig ;) Fammah på're
Anonym skrev 2010-09-08 @ 22:09:27

Om det inte vore så dyrt skulle jag skicka paket oftare, glömde en skicka en virknål som ligger här, förresten sålde jag dom röda örhängena så virka på

Famma Aahka

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!