Mov iehtseles

Hittade en bild som Moa hade tagit på mig och min minstingsyster på studenten i Falun.
Både jag och Moa hade nämligen ett yngre syskon som tog studenten.



Jag blev glad. Det finns inte jättemånga bilder på mig och Celina. Mest eftersom vi lever i olika länder. Som tur är är vi syskon, och därför vet hon, hur liten hon än må vara, att jag älskar henne oerhört mycket.

Idag har jag varit barnvakt. Vi har mest bara chillat. Spelat wii och lekt utomhus. En god middag på det och senare ikväll vankas det au pair träff i kyrkan. Den första för den här "säsongen". Det ska bli spännande att se vad det är för folk som flyttat hit. Oklart hur jag ska presentera mig. Volonpair är ordet vi enats om i familjen i alla fall. Det täcker det mesta jag håller på med. Nu ska jag spela skipbo med J och A och försöka njuta av solen (som säkert inte blir långvarig nu när hösten börjar närma sig)

För jag är så trött nu. Jag sover dåligt och det är pga dig.
Jag saknar dig, otroligt mycket. <3

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!