Vote I Will

Imorgon ska jag gå och rösta.
Därav har dagen gått i valets tecken (jag har haft min alldeles egna lilla valvaka. Nästan iaf). Jag har diskuterat med människor runtom mig, jag har ringt mina nära och kära och jag har googlat, läst och frågat. Nu tror jag mig ha en aningens hum om hur jag kommer lägga min röst imorgon, vilket känns skönt.

Yvonne har hjälpt mig i min valvaka. Mest har hon spelat skipbo, fuskat fram ord i Alfapet, satt på kyrkans larm mitt i natten (och väckt halva prästgården) och rivit loss ett handtag på en dörr i vårt kök. Nu ligger hon på mitt golv och läser. Hon är fin, den där Vovvan (jag kommer få spö för att jag skrev sådär)

Comments
J. ♥ skrev 2010-09-14 @ 16:49:46

Sv: Tack åapba! Jag köpte den på HM för typ två år sedan tror jag .. :P Har du det bra?

URL: http://juliahjohansson.devote.se
aajkohke J skrev 2010-09-14 @ 17:37:35

nå, hur lyder dommen?

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!