Dag 07 - Bloggfavoriter

Jag läser mina vänners bloggar. Vänner, tjidtjies, två åabpor och en muahra. Det är det bästa, och lättaste sättet att hålla kontakten och koll på vad dom har för sig hemma. Borta. DärISverige. Ja ni förstår vad jag menar. Men utöver dom bloggarna så gillar jag Spiderchick grymt mycket. Hon skriver riktigt bra och jag skrattar högt när jag går in på hennes blogg. Sen finns det en blogg till jag läser. EN BLOGG som jag går in på, flera gånger, varje dag, och jag känner henne inte überhaupt. Jag är inte jättestolt över detta, dock kan jag inte sluta läsa den. Bloggen.

Om lilla Mikaela som är 15 år och mamma.

Comments
Api skrev 2011-04-05 @ 11:11:03

Haha, jag läser oxå den vännen! Kvalitet när den där som bäst!! NOT!!! Haha

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!