Dag 15 - Mitt drömyrke

Om jag fick välja bland allt i hela världen så väljer jag prinsessa. Eller kändis åtminstone. Det är inte så noga hur. Idrottsprofi, skådespelare, bortskämd arvtagare eller bara.. Rik, snygg och född sån. Jag förstår att livet förmodligen inte är lättare för dom som är det, men det är i alla fall mitt drömyrke (om man kan kalla det yrke).

Ska jag försöka vara lite mer seriös så vill jag jobba med barn. Inte som lärare eller dagsifröken, men på något sätt med barn. Just nu är jag inställd på barnmorska, men vi får se.

Jag vill ju trots allt helst bara vara känd.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!