En torsdag på Dippe Mess

Som sagt, det råder lite stiltje i min blogg now adays. Ni alla vet ju dock förklaringen så låt oss inte gå närmare in på den. Igår var vi i alla fall på Dippe Mess (Tivolit) här i stan, och ni som känner mig kan ju ana hur jag hade det (karuseller är ju bland det roligaste som finns). Efteråt åt vi middag på Bar Celona innan vi tog oss hemåt igen. Senare på kvällen begav jag mig in till stan där jag mötte upp Izabella, Yvonne och Jenni. Vi köade i 1h och 40min (fråga inte ens varför) för att komma in på King Ka(mehameha) och väl därinne sprutade dom rök som att det var (lilla gaskammaren tänkte jag skriva men det vore opassande) en kåta (nödlösningen). Jag fick kli i ögonen och hard time breathing men i övrigt var jag nöjd med stället (jag hittade även en 5.a så det kan ha hjälpt till).

Nu har familjen begett sig ner pa stan (jo dom hittar dit nu) och jag ska jobba lite innan det ikväll blir middag på Chicago Meatpackers.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!