Everyday, we take a step closer

Efter en fin dag är jag nu hemma igen. Jag har hunnit med att städa både mitt rum och kyrkan, tvätta en tvättmaskin (woho), tagit en tur ner på stan och kollat på film hemma hos Yvonne. Nu ska jag strax gå och lägga mig (i min nybäddade säng. Finns det något bättre? Alltså det gör det ju men ni förstår vad jag menar) så jag orkar busa med mitt nanny-barn imorgon. Två jobbdagar till, lite påskgudstjänster och sen kommer min familj hit.

Och ja, jag kommer förmodligen nämna det minst en gång per dag tills dom kommer.

Annars försöker jag mest förtränga hur nära det nu är.
Försöker att inte bli irriterad på att han dyker upp i mina tankar minst en gång per dag.
En gång per dag i ett år. Det är många gånger det.
365 till exempel.
Inte konstigt att jag inte hinner tänka på annat.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!