Fin-söndag med min vän

För att godgöra, gottgöra va?
För att gottgöra min dåliga bloggande..
Men herregud blattesvenska på mig.
Skit samma. Här kommer lite bilder (bloggutmaningen tar jag imorgon. Versprochen!):



Yvonne vid Main ikväll runt 19.30.



Efter en middag på Bull and Bear, Fredag 8.de April



Börsenplatz, fredag 8.de April



En del av Yvonnes väskinnehåll (och nej, hon går inte runt med en bag)



Barnen O leker i trädgården, torsdag 7.de April



A hjälper mig diska, torsdag 7.de April

Det var det jag hade att bjuda på i bildväg. Idag har i alla fall varit en väldigt fin dag. Vi låg ute och solade hela förmiddagen och runt 16-tiden tog vi oss ner på stan. Försökte komma in på ett glasscafé i Nordend men det var lönlöst. Kön gick ända ut på vägen. Så vi hamnade utanför Paulskirche (tjidtjie du vet där du drack glühwein eller vad det var, på julmarknaden) där vi åt glass (den var inte så god som i Preungesheims läskiga glasskiosk) och tittade på folk. Såg snygga killar och gick sedan och satte oss vid Main där vi satt tills vi blev hungriga. Traskade till Schweizerplatz där vi satte oss på en tapas-bar och åt. Gick sedan till O'dwyers där Eric var ensam, så vi underhöll honom med diverse historier innan vi tog en relativt tidigt buss hem.

Alltså vilken fin dag! Och jag lär njuta av den som kommer imorgon för sen ska det tydligen bli kallare. Så det kan ju ni stackare hemma i storm-Sverige i alla fall gotta er i..
.. om ni är elaka, annars kan ni tycka synd om oss som får tillbaka kylan igen på tisdag.
Kylan och kylan.. 15° kanske är helt okej ändå.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!