Helg-ledigt

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen under helgen. Men är det 20 grader varmt i skuggan är det inte legitimit att sitta inne vid en dator. Så gårdagen bestod av stros på stan, lunch och en glass. Sedan lagade jag och Yvonne mat hemma hos mig som vi sedan avnjöt framför tv.n. Där satt vi sedan hela kvällen/natten.
Idag har vi legat ute i en varsin solstol och bara läst, pratat och njutit av värmen. Nu väntar jag på att Yvonne ska duscha klart så vi kan åka ner på stan och äta glass.

Så jag hoppas det är okej att jag inte bloggar något mer idag?

Jag tänker låtsas att ni säger ja.

Comments
aahka skrev 2011-04-10 @ 23:03:27

Ja

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!