Min skärtorsdag (igår alltså)

Igår mötte jag upp Kamilla och Izabella på stan. Vi strosade omrking i det vackra vädret. Jag köpte en jättefin kjol på HM (från den nya kollectionen som jag inte minns vad den heter. Conscious collection? Det finns i alla fall massor kvar i kollektionen här i Frankfurt så vill någon ha ett plagg är det bara att höra av sig. Annars kan jag göra som Izabella och sälja skiten dyrt på Tradera..).

Haha, Jag är ju queen of parenteser..

I alla fall så drack vi världens godaste iste på Bull und Bear och sen åkte jag hem och åt innan jag återsåg de små flickorna utanför Izabellas hem i Westend. Vi promenerade bort till Grüneburgpark där vi invigde picknickfiltarna, kylbagarna och kubbspelet. Vi fick sällskap i vårt spelande av nyfikna tyskar (dom vet ju inte vad kubb är här, såklart) och sedan kom även Yvonne, hennes vän Marina och Teo förbi. Vi avslutade det hela med en drink (på söndag får jag dricka en riktig drink) på Sam's och en öl (på söndag får jag dricka en riktig öl) på O'dwyers.



Kamilla på Bull Und Bear.



Jag och världens godaste Iste. woho



Kubb i Grüneburgpark



Yvonne och (en suddig) Marina på Sam's

Comments
Jossan skrev 2011-04-22 @ 13:05:12

Angelica! Såg att du hade försökt få tag på mig på skype..var någon annanstans just då och såg det inte förrän morgonen därpå. Hoppas allt är bra med dig! Gu, va vi är dåliga på att höras! Måste ju bli ändring på det. Är du i Frankan i juni? Tänkte nämligen försöka få till en lite tripp eftersom min syrra också bor där nere nu:) Då måste ju ett Frankfurtbesök också hinnas med givetvis. Hoppas, hoppas du fortfarande är kvar då, jag saknar dig vännen<3 Puss

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!