Oma Rinks Sternthaler (hette restaurangen på riktigt)

Jag ska upp och jobba imorgon så jag ska verkligen inte bli långrandig, men jag måste bara säga att vi gjorde världens hit med valet av restaurang. Eller, Izabella var det som valde och vi andra hakade mest bara på. Tysk restaurang nära Merianplatz (alltså väldigt centralt). Vi satt utomhus på en innergård och flyttade sedan in runt 21.30. Maten var jättebra och servicen snäppet bättre (förutom den lille praoeleven som slängde ölunderlägg omkring sig och hällde en halv drink i Yvonnes knä). Jag är grymt nöjd och över det är Izabella glad.

"Vilken tur att jag inte besviknade er"

Det blev en jättehärlig kväll med god mat, dryck och massa snack. Tack för det tjejer!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!