Renhuvud's har tagit över La Kirche.

Herregud, hela världen har hittat hit. Haha.

Muahra o co. tog sig fram välbehållna. Självklart började lilla stormen nalkas så fort muahra satte sin fot i landet, men vi hann med Main Tower och en förj*vla fin utsikt över stan innan regnet kom. Fika, glass och lite turistande innan vi begav oss på Rewe för att handla mat och sen hem igen. Åt gott och sedan blev det tidig kväll för mina gäster (dom gick ju trots allt upp kl 3.00 imorse).

Nu roar jag mig med att kolla på Twilight (en förj*vla (japp det är mitt nya ord tydligen) fin monolog i den filmen hörrni). Jag tänker mig ett litet maraton, men blir mest upprörd på att Edward spelar fel låt på pianot och hur jä*vla (men hur går det med svordomarna fröken Andersson/Renhuvud?) het, snygg och sexig han är. Dör man lite varenda gång han kommer in i bild. Jag längtar till nästa film då Jacob blir förj*vla (där har vi det igen) snygg han också.

För övrigt har jag bokat biljetter till sverige i sommar. Den 26.de Juni entrar jag landet och sedan blir det två månader i Svea-rike innan jag återigen sätter fötterna på tysk mark. Och förresten, fråga inte vad jag ska göra efter sommaren. Jag har inte något svar på den frågan. Återkommer när jag vet mer.

Comments
Maja skrev 2011-04-28 @ 23:04:11

Åh min lilla baby blir manlig i tvåan:)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!