Statusuppdatering



Igår sov Yvonne hos mig. Hon orkade dock inte bädda ut madrassen så hon kröp ihop på kudden.
Idag är det soligt och fint igen. Det ryktas om mindre sol på eftermiddagen, men det är helt okej. Just nu håller jag på att baka bröd till dagens Gudstjänst som börjar om en halvtimme. Familjegudstjänst med sång av barnkör-barnen. Elias ska sjunga med. Lille sparven. Sen blir det kyrklunch och sen, vet jag inte mer.

Så drömde jag om lill-Jonas inatt. Han var så söt och förföljde mig som ett spöke. Rätt irriterande var det, han skulle liksom följa med mig överallt och vara kär i mig. Så fick jag hans cd-skivor och fem gosedjur. Tack kompis.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!