Yesterday went better then I tought it would.

Igår hade jag en riktigt fin dag (bilder kommer upp senare). En riktigt bra gudstjänst och god påskmat efter det. Vackert väder, solning i trädgården och sen mer god mat. Drack vin hemma hos Yvonne och åkte sedan till Louisiana, där har dom goda drinkar (och långt till toaletten..) Åkte till O'dwyers där vi träffade Teo och Kamilla också. Sedan var det mest bara en massa skratt, drinkar och roligheter. En taxi från Saxi och sen stöp jag i säng när jag kom hem kl 3.00 imorse.

Det är så hårt att vara ung.

Nu ska jag lägga mig en stund i solstolen innan jag ska med Yvonne och Marina och åka båt på Main.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!