Bring down water bring down hell. Bring no tomorrow, I'm already somewhere else.

Idag har varit en bra dag. Jag vet inte varför jag har känt mig extra glad, kanske är det för att familjen (en liten del av min stora, härliga familj) kommer hem inatt och det innebär att jag, när jag vaknar imorrn, kommer ha en lillasyster att krama på. Eller så var det bara en bra dag för att jag hade en bra kväll igår. Supergod mat (jag stod för köttet, Nisse för tillbehören och Tone för dryck och underhållning) och trevligt sällskap in på småtimmarna.
Jobbet gick alltså bra idag, inte så många kunder men jag har fått en hel del gjort i alla fall. Tvättat tre maskiner, röjt undan en del i butiken och packat upp en del saker. Putsat lite silver, dammsugit och skurat och till och med eldat hela dagen vilket gjorde att jag kunde (som ni såg) skrubba upp vår jacuzzi och använda den innan jag kollade på fotboll och skypade.

Det jag vill säga med detta är nog att jag mår förj*vla bra just nu.
Fastän saknaden efter mitt liv i Frankfurt blir större och större så gör det ingenting, eftersom jag vet att jag ska tillbaka. Det har gjort att jag har kunnat njuta av den här (ur vädersynpunkt - urusla) sommaren i Sverige ordentligt. Hitills har jag hunnit med så mycket, och hunnit krama många av mina vänner här.
I helgen ska jag krama på några fler.
Lasse Kongo och Lilla Lotten (så var det inte va Åabps?) ska inte GB-husvagnen och göra en cupen.

I guess I got saved by the bell.




Comments
Åabps skrev 2011-08-11 @ 22:59:50

Lilla Lady, åabpa. Lilla Lady...

URL: http://www.frokensvart.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!