Funäscup 2011

Jag har varit duktig att ta bilder i helgen, synd bara att jag fick kraftig magkatarr på lördagen när det var dags för supé. Lägger in några bilder nu så kommer resten på Facebook senare ikväll. Cupen blev kanon, superfint väder och jag hann träffa hur många som helst. En sån här helg är ju helt optimal för mig som vill träffa så många som möjligt när jag är hemma. På fredagen var det pubkväll på bocken, fotboll på lördagen och en supé (som jag missade då jag istället valde att ligga och kvida på gommors golv) och sen på söndagen var det finaler (som vi vann. Både Idre/Brändåsen och IBM. ÄNTLIGEN).



Dennis, Ola och Tonje



Jag träffade äntligen min älskling. <3



Linda också, tydligen. ;)



Finisar.



Marja, Tjidtjie och Julia på IP.



Marika med sin pojke.



Laget (och speciellt Lova) laddar inför segerkortet.



WOOPWOOP!!!



Killarna skulle också segerhoppa. Gick sådär. =P



Catta, Marika, Silje och lilla Vilda!

Tack alla inblandade för en fantastisk helg. Och extra tack till Tjidtjie, Muahra och Gommor som räddade mig på lördagskvällen när alla andra var ute och dansade. Tack även till Lena som såg till att jag fick medicin och slapp dö (okej, liten överdrift där men det kändes som jag skulle dö ett tag).

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!