Just antoher monday. Another..

Dagarna går bara segare och segare ju närmare den 29.de kommer. Början av sommaren flög förbi, men plötsligt är det höst, och det var jag inte riktigt redo för. Idag kan vi inte ha många grader över 10 och snålblåsten och de gula löven hjälper till att förstärka höstkänskan. Är det bara jag eller brukar inte hösten komma en aning senare än 8.de Augusti?

Kräftskivan i förrgår var hur trevlig som helst och jag stöp i säng runt 4-tiden för att sedan, pigg och glad, gå upp och åka till jobbet kl 9. Tyvärr är min kamera kvar hemma hos Nisse, så bilderna får låtas vänta på (säger man så?). Trevligt sällskap och god mat bjöds det på, men enbart att jag fick träffa människor (vänner till och med) skulle ha räckt för mig. En liten gnutta lappsjuka börjar sakta smyga sig på och jag förstår varför killen i "The Shining" dödade hela familjen innan han sköt sig själv.

Med det inte sagt att jag ska skjuta någon..


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!