Nytt-Frankfurtliv. Liksom

Jag är ledsen för dåligt bloggande, men jag har fullt upp med att styra upp mitt liv. Jag har varit tillbaka i (lite mer än) två dagar och det är helt enkelt full rulle. Jobb (i love my job), handla mat, plugga, skicka in rapporter, träffa kompisar (och pojkvän också för den delen) och försöka planera in när jag ska ha tid för alla andra "måsten" (så som Bürgeramt, passa andra barn, städa, laga mat, äta mat...)

Så ni får ha tålamod tills jag har kommit in i mitt nya-gamla-liv igen.

Nu ska jag fortsätta plugga och ikväll ska jag äta Flammkuchen på Schöne Berger med min man.

Comments
isabelle skrev 2011-09-01 @ 05:59:04

MAN?! Vad har jag missat nu? Jag vill också ha en man. Inte så avundsjuk alltså. Grattis!!! Eller ah, vad man nu säger. VILL SE BILD PÅ KARLN!!!!!!!! Hoppas du mår bra förresten, kram o hej

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!